Toimitusehdot
Allaolevat toimitus- ja maksuehdot ovat voimassa 30.11.2021 alkaen.
Verkkokaupan ylläpitäjänä sekä tuotteiden myyjänä tai joissain tapauksissa tuotteiden markkinoijana toimii KN2 Design Oy (tarkemmat yritystiedot alla). Verkkokaupassa asioivan tulee olla täysi-ikäinen, sekä -valtainen. Verkkokauppa toimittaa tuotteita kaikkiin EU-maihin ja Norjaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. KN2 Design Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Yrityksen tiedot:
KN2 Design Oy
Peurantie 3
66300 Jurva
Y-tunnus: 3188805-7
Sähköposti: asiakaspalvelu@kn2nordic.fi
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://kn2nordic.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Tilaamalla asiakas sitoutuu osaltaan KN2 Nordic-verkkokaupan yleisiin ehtoihin sekä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Maksunvälittäjänä toimii Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7), maksupalveluehdot ovat nähtävissä palveluntarjoajan sivustolla osoitteesssa https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Toimitus
Toimitusaika on keskimäärin 3-5 vuorokautta riippuen tuotteen tai tuotteiden varastotilanteesta. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilauksen käsittelyyn kuluu 1-3 arkipäivää.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan asiakkaalle sähköpostitse. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Emme varastoi kaikkia tuotteita. Osa tuotteista valmistetaan tilauksesta, jolloin toimitusaika on keskimäärin 1-3 viikkoa. Lisätietoja ja arvion toimitusajasta voit kysyä sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@kn2nordic.fi tai yhteydenottolomakkeella.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Huonekalut ja muut tilaavievät tuotteet toimitetaan Matkahuollolla jolloin peritään 30€ suuruinen tilaavievän tuotteen toimituskulu. Tämä on mainittu erikseen kunkin tuotteen tuotetietosivulla.
Peruutus, vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@kn2nordic.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksen.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Poikkeukset peruutusoikeuteen:
Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu. Peruutusoikeus ei koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita. Peruutusoikeus ei koske hygieniatuotteita.
Palautusosoite:
KN2 Design Oy
Peurantie 3
66300 Jurva
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan käyttämäsi maksutavan mukaan palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@kn2nordic.fi , puhelimitse 050 309 8316. Suosittelemme yhteydenottoa sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta, jolloin asian käsittely välittyy suoraan verkkokaupan asiakaspalvelulle.
Postitse:
KN2 Design Oy
Peurantie 3
66300 Jurva
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. KN2 Design Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.